pagi yang indah.
Wednesday 26 December 2012 | 4:18 am | 10 comments


i miss you guys dear chunjoe ;_;

Assalamualaikum.


3 hari 3 malam aku tido lambat. itu lah kau ween rajin sangat tukar skin. takpe lah yang penting aku bahagia. oh, korang dah dengar lagu a person like me - INFINITE? aaaa sedih ok lagu tu sedih gila babun aaaaaa aku teringat pasal GDA ;AA; k stop malas nak bersedih berduka. so minggu ni aku busy gila. ecehh entah apa yang aku buat. hari hari mengadap lappy. aku rasa waktu berjalan sangat laju. aku dah nak naik form 5 :'c andwaeeee. aku tak nak jadi form 5. aku takut spm. aku tak ready. tidakkkkkkk. semalam semalam aku tido lambat macam ni jugak. selalu lepas subuh. aku asyik mengadap blog sendiri, buat entry untuk blog #TIG, tumblr semua aaaaaa kenapa aku banyak buang masa T_T hari ni menyesal lepastu besok buat benda yang sama ahh wae. aku dah plan cuti ni nak study balik semua bab form 4 so next year aku dapat kurangkan beban. aish aku malas gila nak mengadap buku. bila mengadap lappy, aku rasa masa berlalu terlalu pantas. tup tup dah pagi sobs aku tak dapat.... terima kenyataan.. 


okay so aku dah tukar skin baru yay comel skin ni aku suka gila. dalam banyak banyak skin yang aku korek semalam, skin ni lah yang paling memuaskan hati aku. thanks wana. walaupun aku tak kenal wana, tapi aku bangga sebab dia pandai bab bab blog ni. bila tahun lah boleh turn aku pulak lol. aku pun dah start buat tuto haha teringin jugak aku nak tuto tuto bagai ni eh lantak lah aku rasa macam best je buat tuto. kalau takde benda nak post, boleh buat tuto untuk mengisi masa lapang. ye ye je aku macam lah tahun depan aku lapang sangat kan. takpe nanti lepas spm tahu lah apa aku nak buat. url blog pun aku dah tukar haha terasa seperti orang baru pulak. aku rasa amat bersalah kat semua yang exchanged link dengan aku tu sebab aku dah banyak kali tukar url. sorry korang ;_; aku rasa lepas ni dah tak tukar dah




tu salah satu skin yang aku dah edit memang dah nak complete lah tapi ada je masalah yang timbul so terpaksa lah aku tukar again and again and again sobs kesian skin tu dah la lawa


ohhoho aku try semua skin tu .__.

okay lah aku nak chow. terasa mata ni dah macam tak boleh nak bukak walaupun sekecik gyu hehe. bye assalamualaikum