Happy Belated Birthday!
Saturday 9 February 2013 | 3:39 pm | 5 comments



layan lagu ni je masa malam birthday ahha kesian gila forever alone
Assalamualaikum. Heyyo readers! so my birthday dah lepas sobs cepatnya masa berlalu. so happy belated birthday to me ^^ dah masuk bulan 2. means spm semakin menghampiri TT__TT birthday tahun ni? umm, nothing special tapi paling tak best. maybe birthday tahun-tahun sebelum ni pun celebrate biasa biasa je but tahun ni macam nothing ;_; sebab ayah still dekat wad and idk bila ayah boleh balik rumah and live like a normal person back. rindunyaaaaa :'c kalau tahun sebelum sebelum ni, at least ayah ada untuk celebrate sama sama. sebab tu tahun ni terasa sayu sangat sangat.

Umi dngn ayah ucapkan selamat hari lahir.semoga apa yang dicitakan beroleh kejayaan.nanti ayah sihat kita celebrate sama.

Umi wish pun melalui mesej je. serius aku rindu gila birthday aku tahun tahun lepas. ada ayah, umi, adik and semua T.T Mama pulak terlalu busy T.T 

"mama memang takde plan pape ke untuk birthday awin?" "takde lah kot. mama sibuk. banyak tempahan untuk raya cina ni" 

Sedih gila ah masa mama cakap macam tu. Dahlah duduk rumah pun macam sunyi je sebab ayah, umi dengan adik takde. Mama pulak busy dengan kerja. Ya Allah sedih gila birthday tahun ni. tapi nasib baik lepastu mama cakap nanti nak celebrate birthday aku. at least mama cakap macam tu kan. terubat sikit lah. and i'm so glad i have my beloved friends around me. they made my day.

From mama ; ((walaupun pendek tapi amat bermakna buat aku))
Happy birthday. Semoga tetap tabah menghadapi dugaan hidup.

From ayie ; ((awal gila budak ni wish. adik tersayang. walaupun annoying gila still dia ni adik tersayang))



From cuah ; ((my omma in school :p))


Happy birthday to you~Happy birthday to you~Happy birthday to weenie~Happy birthday to you~Woowoo..
Weyh happy birthday makcik.. Uhuk uhuk.. Makin tua dh.. Keke.. Minx maaf laa noo klaw ada bt salah dan silap, kot2 trasa, trsinggung dan segala jenis ter lagi.. Moga pnjg umuq & dimurahkan rezeki.. Aminnn~

From ros and her mom ;


Slmt hari lahir makcik dan lind ucapkan. Semoga zureen dan keluarga d rahmati dan d berkati Allah selalu Insyallah. Slmt berjaya dlm SPM nanti

From my sweety biha ; ((she made me cried i sarang u bihaaa))


Ayo  ^^ my dear zureen!! HAPPY BIRTHDAY TO MY LIL QT PRINCESS IN MY HEART ((in advance)) sorry im not sure if i could wish u on time bc im too sleepy rn but its okay right the time doesnt matter lol i think. So 생일축하합니다 :) wishing u all the best in ur life~ Pls be healthy and have a good time with ur family. And the most important thing is ure gonna sit for a big examination SPM tadah ((what's this ahha)) i know u can do it so do me ㅋㅋㅋ insya Allah. Who knows? Thanks for coming into my life and made my days. I'll remember u and tell to my grandchildren bout u haha! I'll love u forever. Annyeong zureen ~ Lets love lee byunghun forever ^^ 
From paeqa ;



From my lovely uda ; ((sory tak perasan uda wish kat fb T.T))



From aifa ; ((she is so sweeeettt))


From kak hara ; (( kak hara awal ooooooo u.u ))



From nazrin ; ((ex student sekolah lama aku. hoho ayat dia agak menyentuh perasaan lol))


From khairul ; ((crush classmate lama. suka sangat cari pasal dengan aku))




From risha ; ((pernah terwish awal :p))



From kak nanananaanana ;


From my crush long distance friend, taqin ;



Aida ;



Wawa ;


Yana ;



 Kak mun ; ((awek abang aku yang paling baik))


Kak aimi ;


kak aliah ; ((birthday sama ^^))


Dania si budak hensem ;



Madu yang paling gila, nisawit 


Syaz ;



BONUS 
;________; alangkah bagusnya kalau akk ada kat list kat atas ;~;~; sorry ween maybe time
 tu akak tak online kot . mian mian miannnnhaee ;~; ween, haapppy belated birthday,may
 god bless you. SPM buat btol2! tau xD *buat simbol saranghae dgn ljoe*

Haa ayokkk kak ieyra kesayangan lambat. Hah cepat ketuk ketampi sambil pegang telinga 50 kali. Cepat cepat! Hehe takpe lah kak thank youuuu sebab wish jugak akhirnya. Ween tunggu akak tau tak kekeke. Terima kasih sekali lagi wo ai ni saranghaeyo aku cinta padamu. Haih /cough/ jangan rapat rapat sangat dengan bihun tu bukan muhrim :p


Yang tu je aku mampu share untuk birthday wishes aku haha. Rajin pulak aku buat entry ni haha bukan senang nak tengok aku rajin macam ni :p Oh for bff aku, kikihoya tu pulak, dia wish pagi pagi time kat sekolah. ek eleh siap nyanyi lagi buat aku blushing puih :p hehe yang bida pulak lagi keliaaaa. call aku pukul 12 tu then kat sekolah pulak kasi hadiah air tin milo je tapi yang sweet tu moment masa kiteorang sama sama tunduk kat mesin air tu, dia yang ambik air tin tu then "happy birthday!" sambil hulur air tu. ahha k terharu dengan kau weh bida sampai aku simpan tin tu lol. kira okay ah birthday tahun ni not too bad. Alhamdulillah syukur aku masih diberi peluang untuk sambut birthday tahun ni.

Thank you sangat kepada semua yang wish ^^ walaupun sekadar "happy birthday", ween hargai sangat sangat. tapi agak sedih sebab ada jugak orang yang ween sayang tak wish pun haritu :'c takpe lah. maybe busy or maybe lupa.

Adios.