semi-hiatus.
Monday 31 December 2012 | 9:27 pm | 3 comments


tak payah buat comel sangat k /sepak bontot/

Assalamualaikum.


So besok dah masuk tahun 2013. tahun paling penting bagi aku. SPM. yes SPM. aku dah berazam tinggi sejak start cuti ni lagi tapi hmm tu lah pasal aku ni pemalas so azam aku untuk study balik syllabus form 4 tak tercapai. maybe tercapai sikit lah sebab aku ada jugak belek-belek buku tapi tak menjadi macam mana tingginya azam aku tu :c malam ni, 31/12/12 aku janji kat diri aku sendiri yang start besok aku akan fokus kat pelajaran. okay sebenarnya besok aku kena pergi sekolah untuk pendaftaran. lusa baru officialnya sekolah sesi 2013 start kan. aku memang tak pernah ready untuk jadi form 5. maksud aku tak ready nak struggle and tak ready untuk menghadapi spm nanti.

malam ni nak kena tido awal. start malam ni, hidup aku kembali normal. kembali menjadi seorang budak sekolah. haha k seronok ._. rasa macam masa ni berlalu begitu cepat kan. baru je habis pmr tup tup dah nak spm. WOW. so besok lepas segmen aku tamat pukul 4 tu, aku nak online kejap bye bye sana sini and then aku nak simpan laptop dalam almari. hehe over sangat ke? lol. tadi aku siap cuci laptop sampai berkilat hah. gaya gila nak spm. oh yeah pasal segmen aku. terharu jugak sebab ada orang join walaupun segmen entah apa apa je. aku saja nak tinggalkan kenangan aku buat segmen untuk tahun 2012 ni. tu yang buat last minit. nasib baik ada yang join kan. thank u guys /throws hearts/

semi-hiatus yang aku maksudkan ni takde lah hiatus gila gila tu. aiyo kalau macam tu aku pun jemu asyik tengok buku buku pun jemu dah asyik tengok muka aku hari hari. aku akan tunjukkan batang hidung bila aku rasa free and aku rasa perlu. kalau kat twitter and fb maybe aku selalu jugak update, tapi kalau kat blog ni aku rasa jarang sikit lah update. tapi takpe, feel free untuk tinggalkan pesanan kat cbox ataupun komen. hehe mana tahu ada yang rindu aku nanti /coughs/ akhir kata, eceh macam karangan pulak aku ni -.- k k akhir kata, pesanan aku untuk semua rakan blogger yang kenal aku ataupun tak kenal, teruskan aktif dalam berblogging ni. jaga diri semua. jumpa lagi nanti. Ya Allah rasa macam over gila lah haha okay sorry saja nak buat pesanan sebelum mengundurkan diri. chow dulu lah. banyak benda lagi nak kena buat. busy mengalahkan bini artis. and yeah Happy New Year! ^^ chiawww ye bye bye assalamualaikum.