Part II - Crush ke tu? =_=
Saturday 16 March 2013 | 8:13 pm | 0 comments


Assalamualaikum.


Dalam suasana hujan dan sejuk macam ni ringan pulak tangan nak merapu pasal mamat tu. Hikhik kiranya ni part 2 lah. Sambungan dari sini. Siapa yang tak suka share pasal crush ke pasal boypreng girlpreng tak payah susah susah baca entry ni hahaha kejamnya. Tak lah. Aku warning je. Pesanan awal entry ni memang aku nak merapu melalut je. Nak release tension weh exam baru habis hari ni ;~; Bila pikir result serius rasa nak terjun bangunan katil. Entry ni aku buat khas untuk si dia and untuk fieka yang nak fangirling sangat tu :p Lebih kurang confession lah hihi /tutup muka dengan iron\ di samping aku dapat manfaat balik dengan meng-refresh momentsss aku dan dia ahahah jiwang weh

>>>>>gediknessss mode is now ON<<<<<


Dalam part 1 tu aku dah cerita pasal my very first moment dengan si dia. First sweet moment lah. Kalau nak ikutkan moment tu nak ditambah tolak dengan yang tahun lepas termasuk moment moment sekecik zarah tu memang payah lah kan. So kita ambik moment yang best je yang agak agak sweet gitu ;~; 


#1 (THE BEST MOMENTS IN 2012)


Time ni kiteorang tusyen sekali. First year and first time jadi tuitionmate ahaha k seronok. Seronok lah sebab before masuk tusyen pun dah start minat dia dalam diam. Since masuk sekolah tu lagi den minat dia sebab selalu datang pagi and balik sama dengan aku. Bukan BERSAMA-SAMA tapi SAMA ;~; Asal aku sampai sekolah je mesti dia ada nak lintas jalan and asal aku nak balik je mesti dia tunggu kat tempat yang dekat dengan aku. Dup dap dup dap. Kontrol macho gila lah aku. Sejak tu lah aku anggap yang aku dengan dia ada jodoh ;~; sampai lah sekarang and aku tak tahu sampai bila nak berharap.

And then satu hari ni, aku datang awal tusyen tu. Tup tup dia pun datang dengan kereta yang dah familiar sangat tu. Aku tak ingat ah nama kereta tu tapi aku ingat number plate depan. WNY. Ween N sYahir ahahah mandai je hang ween. Eh biarlah. Kan ramai orang nama Syahir okay :P Tengah tengah aku duk tunggu kat kerusi depan pintu tu, tiba tiba satu suara yang comel datang tanya aku "Tusyen takda ka?" And then aku macam eh dia cakap dengan aku =__= first time dapat eye contact sambil cakap camtu. Haa excited habis aku. 

"Ada rasanya sebab Wan kata ada." muka aku macam nerbes je time tu. Then dia blah masuk kereta. U___U sampai hati awak tinggal saya sensorang kat situ kan lol. Pastu aku call ah Wan sebab nak confirm tusyen ada ke tak. Dia kata start lambat sikit. Dengan tak malunya aku bangun and pergi kat kereta dia and lambai mak dia sebab aku nak inform pasal tusyen tu. And guess what? Mak dia cakap "Ya baru dapat tahu ni" hoho lebih kurang gitulah ayatnya. AND LEPASTU AKU MACAM OKAY MALU GILA KOT U___U bayangkanlah aku cakap dengan mak dia but sebenarnya mak dia dah tahu and dia pulak duduk kat sebelah tu. Ya Allah memang terserlah lah kebengongan aku. Malu okay malu. Macam nak lari masuk jamban je time tu.


-THE END-

Part 3 akan disambung lagi. Nak combine semua takut orang yang sudi baca tu mengantuk haa aku pun tak suka baca entry panjang-panjang.



Adios.